پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
راه اندازی کارگروه‌های تخصصی - موضوعی در مرکز رشد فناوری‌های فرهنگی و زیارت با محوریت شرکت‌های خلاق و فرهنگی در دو موضوع کارگروه نوجوان و کارگروه بازی-سرگرمی

راه اندازی کارگروه‌های تخصصی - موضوعی در مرکز رشد فناوری‌های فرهنگی و زیارت با محوریت شرکت‌های خلاق و فرهنگی در دو موضوع کارگروه نوجوان و کارگروه بازی-سرگرمی

- 1402/05/03

نخستین جلسه کارگروه‌های موضوعی با برگزاری همزمان دو کارگروه نوجوان و همچنین بازی-سرگرمی به ابتکار مرکز رشد فناوری‌های فرهنگی و زیارت پارک علم و فناوری خراسان با حضور شرکت‌های این مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، نخستین جلسه کارگروه‌های موضوعی با برگزاری همزمان دو کارگروه نوجوان و همچنین بازی-سرگرمی به ابتکار مرکز رشد فناوری‌های فرهنگی و زیارت پارک علم و فناوری خراسان با حضور شرکت های این مرکز برگزار شد.

در ابتدای این جلسه یاسر سیاوشی مدیر مرکز رشد فناوری های فرهنگی و زیارت پارک علم و فناوری خراسان با اشاره به لزوم فعالیت شرکت‌ها در قالب شبکه‌های موضوعی و ایجاد جریان‌های جبهه‌ای متشکل از شرکت‌های خلاق و فرهنگی گفت: از اهداف تشکیل این کارگروه‌ها و شبکه‌سازی‌ها، هم‌زیستی، هم‌افزایی و گفتمان مشترک جهت انجام برنامه‌های ویژه، رویدادهای مؤثر و حرکت‌های نظام یافته شرکت‌های مرکز رشد فناوری‌های فرهنگی و زیارت در گام اول و سپس تمامی شرکت‌های خلاق و فرهنگی این زیست بوم است.  

 

وی افزود: شرکت‌های فرهنگی و خلاق به عنوان حلقه میانی مؤثر در اجتماع باید با نوآوری‌های اجتماعی  در راستای اهداف و اولویت‌های کشور، کار را دست بگیرند و در این میان رسالت محوری پارک علم و فناوری، تسهیل گری، بسترآفرینی، فرصت سازی و استفاده بهینه از این فرصت‌ها در راستای منافع شرکت هاست تا بتوانند در این مسیر ضمن بهره‌مندی از منافع متعدد، در حل مسائل کشور بصورت دانش بنیان و خلاق نقش مؤثری را ایفا نمایند.

 

در این جلسه نماینده پژوهشکده آب دانشگاه فردوسی به ارائه جزئیات رویداد مشترک بین آبفا مشهد، پژوهشکده آب دانشگاه فردوسی و پارک علم و فناوری پرداخت که در آن با استفاده از ظرفیت صنایع خلاق به فرهنگ‌سازی مناسب  آب در بین مشترکین بپردازد.

در ادامه شرکت‌های موضوعی و تخصصی مرکز رشد فناوری‌های فرهنگی و زیارت با ارائه پیشنهادات تخصصی و راهکارها در خصوص پیشبرد اهداف اصلی این جلسه به گفت و گو پرداختند.

در پایان شبکه های موضوعی شرکت‌های مرکز رشد فناوری‌های فرهنگی و زیارت مشخص شدند.

دانلود پیوست خبر یاسر سیاوشی جامی یاسر سیاوشی جامی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.